Du er her:
Hjem > Husflidsmessen > Informasjon
Informasjon
HUSFLIDSMESSEN PÅ ASKER PRESTEGÅRD 24-26 NOVEMBER 2023.
Årets
husflidsmesse går som vanlig av stabelen siste helgen i november. Dersom du
ønsker å delta som selger, må du ha vært medlem i Asker, Røyken eller Hurum
husflidslag i minimum ett år.
Alle
produkter som ønskes lagt ut for salg sjekkes av Kvalitetskomiteen. Dette er
for å sikre at varene holder den standard vi ønsker.
Som deltager må du derfor aller først melde deg på, og du må så levere inn et
eksemplar av hvert enkelt produkt du vil selge.
Dette gjelder også dersom du
har deltatt tidligere, men har nye, annerledes varer.
Disse varene leveres kontoret innen 1.juni eller 15.september.
Kvalitetskomiteen vil se på produktene, og gi tilbakemelding.
Det er
flere muligheter for deltagelse. Det vanligste er å bemanne egen stand/bord. Men
det går også an å dele bord med en annen deltager, eller selge sine produkter på
et felles-bord.
Dette ønsker vi opplysninger om ved påmelding.
Deltagergebyr er kr.150.
10% av salget går til Asker husflidslag.
Type produkter du vil selge
Eget bord eller dele med andre.
Kan du
tenke deg å delta som frivillig?
Vi trenger folk til ulike oppgaver både inne og ute for at arrangementet skal
bli vellykket. For eksempel bemanne kaféen eller være parkeringsvakt.
Vi lager skiftplan med ca.3 timers vakter, alltid flere sammen.
Send en epost til Margit Hoen "hoenmargit@gmail.com" eller ring henne på 480 44 360 for mer informasjon.
Hilsen Husflidsmessekomiteen