Informasjon


HUSFLIDSMESSEN PÅ ASKER PRESTEGÅRD 22.-24. NOVEMBER 2024.

Årets husflidsmesse går som vanlig av stabelen siste helgen i november. Dersom du ønsker å delta som selger, må du ha vært medlem i Asker, Røyken eller Hurum husflidslag i minimum ett år.

Alle produkter som ønskes lagt ut for salg sjekkes av Kvalitetskomiteen. Dette er for å sikre at varene holder den standard vi ønsker.
Som deltager må du derfor aller først melde deg på, og du må så levere inn et eksemplar av hvert enkelt produkt du vil selge.
Dette gjelder også dersom du har deltatt tidligere, men har nye, annerledes varer.

Disse varene leveres kontoret innen 25.april eller 25.september.
Kvalitetskomiteen vil se på produktene, og gi tilbakemelding.

Det er flere muligheter for deltagelse. Det vanligste er å bemanne egen stand/bord. Men det går også an å dele bord med en annen deltager, eller selge sine produkter på et felles-bord.
Dette ønsker vi opplysninger om ved påmelding.
Deltagergebyr er kr.150.
10% av salget går til Asker husflidslag.

Påmelding til https://askerhusflidslag.no/kurspaamelding.aspx
Der ønsker vi:
Navn, adresse, telefon, e-post og kontonummer.
Type produkter du vil selge
Eget bord eller dele med andre. 

Kan du tenke deg å delta som frivillig?
Vi trenger folk til ulike oppgaver både inne og ute for at arrangementet skal bli vellykket. For eksempel bemanne kaféen eller være parkeringsvakt.
Vi lager skiftplan med ca.3 timers vakter, alltid flere sammen.
Send en epost til Margit Hoen "hoenmargit@gmail.com"
eller ring henne på 480 44 360 for mer informasjon.

Hilsen Husflidsmessekomiteen